A Dacia autógyár január második hetében Európában elsőként dobta hivatalosan is piacra a Bigster elnevezésű új modelljét kizárólag romániai megrendelésre, az Essential változat ára 23 000 eurótól (ÁFA-val) kezdődik. A csúcsváltozat, a Journey Hybrid 155 alapára pedig áfával 29 500 euró.
Az elektromosautó-ipar mélyponton van. Az összes márkát tekintve nem kevesebb, mint 27 százalékkal kevesebb elektromos autót adtak el Németországban 2024-ben, mint az előző évben.
Jó hír, hogy a Dacia folyamatosan bővíti pénztárcabarát kínálatát, és ezek már nem találgatások, 3 új modell hamarosan érkezik, melyek között megtalálhatóak lesznek kicsi és nagy autók is.
Bár a lakóautó-láz a téli hónapokban valamelyest stagnál, a hideg évszakban is mindig terveznek kirándulásokat az emberek lakóautókkal, például túrázni, hegyet mászni vagy síelni. El tudtok képzelni egy ilyen kalandot ezzel a Dacia Sandman 4x4-es modellel?
A 2024. január-novemberi trendet figyelembe véve megállapítható, hogy a Volkswagen Golf nehezen tér magához, miközben a Tesla Model Y csak a hatodik helyezést érte el.
A Dacia tökélyre fejlesztette a praktikus dizájn és a megfizethetőség ötvözésének művészetét, így masszív megjelenésű autókat ad nekünk, amelyek nem terhelik nagyon a pénztárcát.
Nos, a CP Performance-nek van erre néhány ötlete... Dacia és a tuning: ez valójában két dolog, ami meglehetősen ellentmondásosan hangzik. De el lehet gondolkodni rajta.
A Dacia márka nagyon jól teljesít Európában, hiszen nem csak megfizethető, de megbízható és modern megjelenésű járműveket is kínál, amint azt a Sandero és az új Duster is bizonyítja. Szintén most mutatták be a Bigstert, a márka első modelljét a C szegmensben.